A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Оратівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Оратівської селищної ради

Коли електронне направлення від лікаря не потрібне. Пояснюють в НСЗУ

Дата: 25.05.2021 10:33
Кількість переглядів: 75

Коли електронне направлення від лікаря не потрібне. Пояснюють в НСЗУ


Фото без опису

За програмою медичних гарантій електронне направлення від сімейного лікаря є умовою для безплатної медичної допомоги. Водночас у Національній службі здоров'я пояснили, в яких випадках електронне направлення не потрібне.

Як повідомили в НСЗУ, пацієнт самостійно обирає медзаклад, в який звернутися за консультацією, незалежно від свого місця проживання чи реєстрації, або того, в якому районі чи місті працює лікар, який виписав таке направлення. А електронне направлення діє впродовж одного року від дати створення.

Коли направлення не потрібне

Проте, таке направлення не потрібно, якщо потрібно потрапити на консультацію до лікарів-спеціалістів, зокрема, гінеколога, психіатра, стоматолога, педіатра, нарколога, фтизіатра, а також до лікаря, у якого пацієнт із хронічними захворюваннями перебуває під медичним наглядом.

Також направлення не потрібно, коли пацієнт отримує платну послугу, яка офіційно затверджена в лікарні й оплата за неї здійснюється у вигляді офіційних платежів через касу закладу.

Без направлення надається й екстрена та невідкладна допомога, а саме тоді, коли відбувається раптове погіршення фізичного або психічного здоров'я, яке становить пряму та невідворотну загрозу життю та здоров'ю людини.

"Такий стан потребує проведення невідкладних лікувальних заходів. Обсяг безоплатних медичних послуг таким пацієнтам надається, відповідно до потреб пацієнта. Якщо ургентний пацієнт потребує госпіталізації, він отримає безоплатні медичні послуги за пакетами стаціонарної допомоги. І не має значення, чи він сам звернувся до лікарні у невідкладному стані, чи був доставлений бригадою екстреної медичної допомоги", – повідомили в НСЗУ.

Що робити, коли відмовили у наданні безплатних послуг

У НСЗУ підкреслюють, якщо у закладі безпідставно відмовили в наданні послуг, передбачених Програмою медичних гарантій, або вимагали гроші, – це є порушенням прав пацієнта та умов договору між лікарнею та НСЗУ.

"В такому разі можна залишити скаргу через електронну форму на сайті НСЗУ у розділі “Громадянам”. За алгоритмом дій пацієнта у таких випадках можна звернутись до оператора контакт-центру НСЗУ за номером 16-77", – пояснили в НСЗУ.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень