A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Оратівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Оратівської селищної ради

Зустріч із пацієнтськими організаціями

Дата: 05.04.2021 08:14
Кількість переглядів: 184

Зустріч із пацієнтськими організаціями


Фото без описуЩо очікувати від нових договорів між лікарнями та НСЗУ у 2021 році? Як працює Центральний міжрегіональний департамент НСЗУ? Про ці та інші питання йшлося на зустрічі представників Центрального міжрегіонального департаменту НСЗУ з пацієнтськими організаціями. 

Понад вісім з половиною мільйонів пацієнтів та понад 60 тисяч лікарів –  з усіма ними працює  Центральний міжрегіональний департамент НСЗУ у Київській, Житомирській, Вінницькій, Черкаській областях та в місті Києві. Про те, як це відбувається, чого очікувати українцям від нових договорів між лікарнями та НСЗУ у 2021 році – говорили з громадськими організаціями регіону. Десятки громадських організацій обговорили зміни у фінансуванні послуг охорони здоров'я - від утримання закладів до стратегічних закупівель. Дізналися, за що та яким саме медзакладам НСЗУ заплатило в рамках впровадження програми медичних гарантій 2020 майже 28 мільярдів гривень у регіоні. 

“Трансформація системи охорони здоров’я відбувається поступово, і найскладніший етап – це трансформація нашого мислення щодо надання медичної допомоги та її споживання. Пацієнтська спільнота - потужна сила, яка рухає реформу вперед і тільки разом з пацієнтами і медиками вдасться змінити систему охорони здоров’я на краще, – зауважив директор Центрального міжрегіонального департаменту НСЗУ Володимир Пляцек. - НСЗУ захищає права пацієнтів і робить все можливе, щоб медичні послуги були якісними і доступними для кожного. Якщо людям відмовляють надавати медичні  послуги або вимагають гроші за те, за що вже заплатила НСЗУ, пишіть на сайт НСЗУ або телефонуйте на гарячу лінію НСЗУ 1677. Повідомляйте про такі випадки. Фіксування кожного випадку дозволить краще захистити права українців на медичні послуги за Програмою медичних гарантій».

Окрема увага під час зустрічі приділялась тому, як просувається реформа в центральному регіоні. Наразі НСЗУ закуповує послуги у 332 надавачів первинної медичної допомоги, 339  надавачів спеціалізованої медичної допомоги, фінансує роботу 5 центрів екстреної допомоги (після реформування мова йде про єдиний центр на область з покращеною координацією). 291 аптечний заклад регіону має договір з НСЗУ, завдяки чому 2252 аптек видають безкоштовно або з невеликою доплатою ліки українцям за програмою реімбурсації «Доступні ліки». Всю необхідну інформацію про законтрактовані медичні  заклади, аптеки та послуги,  оплачені НСЗУ, можна знайти на дешбордах сайту НСЗУ.  

“Ми завжди тісно співпрацюємо з медичною спільнотою, але нам важливо також налагодити комунікацію з громадським сектором, з пацієнтською спільнотою. Громадські організації являються важливою комунікаційною складовою медичної реформи, особливо  на місцях. Вони захищають права пацієнтів там, де вони були порушені, стимулюють лікарів бути більш пацієнт орієнтованими, допомагають державі будувати нову сучасну систему охорони здоров’я. Разом з громадськими організаціями, я переконана, ми зможемо посилити комунікацію, як з пацієнтами, так і з лікарями, зможемо просувати нові цінності та принципи роботи у сфері”, - підкреслила Лілія Гудзь, керівниця управління зв’язків з громадськістю НСЗУ.

Захід відбувся за підтримки Проекту USAID “Підтримка реформи охорони здоров’я”. Проект разом з НСЗУ  проводить серію регіональних зустрічей з представниками  громадського сектору. Керівники регіональних представництв НСЗУ зустрічаються з представниками громадських організацій, які працюють в областях кожного регіону, щоб розповісти більше про медичну реформу, про права пацієнтів і як їх захистити. 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень