A A A K K K
людям із порушенням зору
Комунальне некомерційне підприємство "Оратівський центр первинної медико-санітарної допомоги" Оратівської селищної ради

Права та обов'язки сімейного лікаря

Дата: 08.04.2021 13:47
Кількість переглядів: 82

Обов'язки сімейного лікаря

1. Надання первинної медико-санітарної допомоги населенню відповідно до вимог      кваліфікаційної характеристики й одержаного сертифіката.

2. Проведення санітарно-освітньої роботи з виховання населення в питаннях формування, збереження і зміцнення здоров'я членів сім'ї, само- і взаємодопомоги. Надання консультативної допомоги сім'ям з питань планування сім'ї, етики, психології, гігієни, соціальних аспектів сімейного життя, ведення "школи батьків".

3. Здійснення профілактичної роботи, спрямованої на оцінку ролі факторів навколишнього середовища, виявлення ранніх і прихованих форм захворювання і факторів ризику.

4. Здійснення динамічного спостереження за станом здоров'я членів сімей з проведенням необхідного обстеження і оздоровлення за індивідуальним комплексом лікувально-оздоровчих заходів.

5. Надання екстреної медичної допомоги хворим і потерпілим при невідкладних станах незалежно від місця проживання.

6. Своєчасні і в повному обсязі діагностика й лікування захворювань в амбулаторних умовах, денних і домашніх стаціонарах і на дому в межах компетенції лікаря загальної практики.

7. Своєчасне цільове направлення хворих для одержання медичної допомоги у випадках, які виходять за рамки компетенції сімейного лікаря; госпіталізація планових і ургентних хворих у встановленому порядку.

8. Проведення реабілітаційних заходів.

9. Проведення експертизи тимчасової втрати працездатності пацієнтів відповідно до чинного законодавства і направлення на МСЕК.

10. Здійснення своєчасної діагностики, раннього виявлення і відповідного лікування інфекційних захворювань, виконання протиепідемічних заходів.

11. Проведення імунопрофілактики захворювань.

12. Сприяння в організації медико-соціальної і побутової допомоги спільно з органами соціального захисту і службами милосердя самотнім, особам похилого віку, інвалідам, хронічно хворим.

13. Участь у виконанні державних та регіональних цільових медичних програм.

14. Аналіз стану здоров'я населення, яке обслуговується сімейним лікарем.

15. Планування змісту та обсягів своєї роботи і діяльності своїх підлеглих.

16. Проведення систематичної роботи щодо підвищення професійного рівня підлеглих медичних працівників.

17. Систематичне підвищення рівня своєї професійної кваліфікації як шляхом самопідготовки, так і проходження курсів удосконалення лікарів.

18. Ведення затверджених форм обліково-звітної документації.


Права сімейного лікаря

1. Організовувати і контролювати роботу підлеглого медичного й іншого персоналу.

2. Користуватися і розпоряджатися на правах повного господарського утримання майном лікарської амбулаторії відповідно до угоди (контракту) з власником майна.

3. Укладати угоди про надання медичних послуг у межах програм обов'язкового і добровільного медичного страхування з органами влади, підприємствами та іншими організаціями, закладами охорони здоров'я, страховими компаніями, а також з окремими фізичними особами в установленому порядку.

4. Вносити пропозиції з питань поліпшення організації і підвищення якості медико-санітарної допомоги населенню.

5. Брати участь у нарадах, науково-практичних конференціях, семінарах із питань лікувально-профілактичної допомоги.

6. Використовувати медичні заклади для підвищення своєї кваліфікації на договірних умовах.

7. Проводити у встановленому порядку експертизу якості надання медичної допомоги пацієнту іншими спеціалістами.

8. Бути членом різних професійних, громадських і політичних організацій, чия діяльність не суперечить меті й завданням сімейного лікаря.

9. Порушувати позови в суді та арбітражі й відповідати за ними.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень