Основний спосіб комунікації з лікарем.
Ваш мобільний телефон - це один з основних способів комунікації з лікарем. Саме на нього приходять повідомлення з електронним направленням, електронним рецептом та медичним висновком про непрацездатність.
Тому дуже важливо, щоб під час укладання декларації із сімейним лікарем ви надали дійсний номер свого телефону, який буде внесено в електронну систему охорони здоровʼя.
Якщо вам не надходять повідомлення, то причин може бути кілька.
Ваш поточний номер телефону відрізняється від того, який зазначений під час реєстрації в ЕСОЗ. Ви могли вказати неправильний номер телефону, або ж не повідомити свого лікаря, якщо ви змінили номер.
Для вирішення даної проблеми, слід звернутись до свого сімейного лікаря та перевірити дані в електронній системі.
У вас можуть виникати технічні проблеми зі звʼязком або памʼяттю телефону. Спробуйте їх вирішити, а після перезавантаження зверніться до лікаря з проханням повторного надсилання повідомлення.
Якщо під час укладання декларації ви обрали метод офлайн-метод автентифікації, тобто не за допомогою номеру телефону, а через документи, то вашого телефону точно немає у базі даних ЕСОЗ. В такому випадку ваш лікар має надрукувати вам інформаційну памʼятку до рецепта, яка містить номер рецепта та код його погашення.
Ви можете змінити метод автентифікації на мобільний телефон, тоді смс-повідомлення від ЕСОЗ (зокрема і про рецепти) будуть надсилатись вам на телефон. Для цього зверніться до свого сімейного лікаря та внесіть зміни.