Благоустрій до Великодніх свят!
12:02 18.04.2025
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
дає поради щодо хороших та взаємоввічливих стосунків між сімейними лікарями та пацієнтами.
«Медична реформа запустила процес змін і сьогодні в центрі системи охорони здоров’я перебуває пацієнт. Але не можна реалізовувати власні права, нехтуючи правами інших. Деякі пацієнти телефонують своєму сімейному лікарю на мобільний у вочевидь неробочі години. Але на відміну від невідкладної допомоги, послуги, які надають лікарі та лікарки первинної ланки, не відносяться до екстрених», - пишуть вони.
Тож в НСЗУ нагадують, що лікар або лікарка:
Звичайно, під час боротьби з коронавірусною інфекцією значно зросла роль та потреба українців в сімейному лікареві. Адже при симптомах COVID-19 потрібно телефонувати до свого лікаря, щоб він оцінив стан пацієнта, викликав мобільну бригаду для проведення тестування. Під час домашнього лікування з підтвердженим COVID також необхідно тримати зв’язок з сімейним лікарем, щоб контролювати самопочуття. При цьому, нікуди не поділись хронічні хвороби та потреба в отриманні електронного рецепту на “Доступні ліки” чи електронного направлення на певні обстеження чи консультації до вузьких спеціалістів. Нікуди не поділась потреба у вакцинації, раптові захворювання, які потребують допомоги сімейного лікаря.
Гроші йдуть за кожним пацієнтом до закладу, в якому пацієнт обрав собі лікаря. Але це не означає, що лікар працює зі своїми пацієнтами в режимі «нонстоп»
НСЗУ радить, як побудувати довготривалі комунікації з вашим лікарем на засадах взаємоповаги
Благоустрій до Великодніх свят!
12:02 18.04.2025
16 квітня - День обізнаності про стрес.
10:02 16.04.2025
09:41 11.04.2025
09:55 10.04.2025
10:21 07.04.2025
2 квітня – Всесвітній день поширення інформації про аутизм.
09:11 02.04.2025
🩸Сьогодні Міжнародний день дій проти мієломи.
12:22 27.03.2025
Повідомлення від ЕСОЗ: чи може пацієнт передавати лікарю дані з СМС?
10:18 27.03.2025
12:32 24.03.2025