Призначати антибіотики - справа лікаря.
11:12 22.11.2024
НАЦІОНАЛЬНА СЛУЖБА ЗДОРОВ'Я УКРАЇНИ
дає поради щодо хороших та взаємоввічливих стосунків між сімейними лікарями та пацієнтами.
«Медична реформа запустила процес змін і сьогодні в центрі системи охорони здоров’я перебуває пацієнт. Але не можна реалізовувати власні права, нехтуючи правами інших. Деякі пацієнти телефонують своєму сімейному лікарю на мобільний у вочевидь неробочі години. Але на відміну від невідкладної допомоги, послуги, які надають лікарі та лікарки первинної ланки, не відносяться до екстрених», - пишуть вони.
Тож в НСЗУ нагадують, що лікар або лікарка:
Звичайно, під час боротьби з коронавірусною інфекцією значно зросла роль та потреба українців в сімейному лікареві. Адже при симптомах COVID-19 потрібно телефонувати до свого лікаря, щоб він оцінив стан пацієнта, викликав мобільну бригаду для проведення тестування. Під час домашнього лікування з підтвердженим COVID також необхідно тримати зв’язок з сімейним лікарем, щоб контролювати самопочуття. При цьому, нікуди не поділись хронічні хвороби та потреба в отриманні електронного рецепту на “Доступні ліки” чи електронного направлення на певні обстеження чи консультації до вузьких спеціалістів. Нікуди не поділась потреба у вакцинації, раптові захворювання, які потребують допомоги сімейного лікаря.
Гроші йдуть за кожним пацієнтом до закладу, в якому пацієнт обрав собі лікаря. Але це не означає, що лікар працює зі своїми пацієнтами в режимі «нонстоп»
НСЗУ радить, як побудувати довготривалі комунікації з вашим лікарем на засадах взаємоповаги
Призначати антибіотики - справа лікаря.
11:12 22.11.2024
14:08 15.11.2024
10:00 12.11.2024
Сучасний санітарний автомобіль отримало КНП «Оратівський ЦПМСД»
16:03 04.11.2024
Всесвітній тиждень боротьби з інсультом
09:25 30.10.2024
«Ти як?» – «Щоденники стійкості»
09:13 23.10.2024
Що варто знати про здорове харчування?
10:40 16.10.2024